Každé maso se musí někde zpracovávat a nějakým stylem přepravovat do prodejen a obchodů. Jen si vezměte takové mořské ryby, které se loví na obrovských rybářských lodí. Jsou to měsíční plavby, kdy rybáři vyplují na moře a vyhazují sítě a snaží se ulovit ty nejlepší a nejchutnější ryby, které pak pečlivě třídí a uskladňují v podpalubí. Na třídění potřebují hodně věcí, jednou z nich je plastová bedna, která jim slouží jako pomocník při třídění i uskladnění. Přepravky na maso, čím jsou i ryby jsou skvěle vyrobené. Jedná se přepravky bez otvorů, aby z nich nic nemohlo vytékat, když do nich dáte ryby s ledem.
Takový led je krásný, ale je jasný, že když se nebude držet pod určitou teplotou hned začne tát a z ledu se stane voda. Není na tom nic zvláštního. Proto je důležité aby přepravky na maso byli jinak konstruované než přepravky na zeleninu. Přepravka na maso musí být vyšší a musí výt zcela uzavřena. Většinou jsou u ní držáky na ruce, aby se bedny lépe přenášeli z jednoho místa na druhé. Na takovou zeleninu je zase vhodnější přepravka nižší a s děrováním, aby k zelenině šlo dostatek vzduchu a nekazila se. K dalšímu přepravovanému masu patří hovězí, vepřové, drůbež, zajíc a divočina. Není to nic převratného, ale ke všemu se tento typ beden využívá.
Když si chcete koupit v obchodním centru, v chlazené zóně krásně naporcované maso musíte počítat s tím, že ho někdo musel mít v rukou a musel ho naporcovat. Každé zvíře ať už na chov, které jsou určené na maso a další výrobu potravin, tak i ty, které jsou divoké, jako divočák, jelen, zajíc, bažanti a mnoho dalšího. Přece jenom jsou to masa, která řezníci musí naporcovat a pečlivě zabalit pro dané prodejny. Bez řezníků byste si jen tak nekoupili čtyři nebo pět krásných vepřových plátků z kotletky. Kdo, by vám je nakrájel. Některé masny jsou jen pro samotný prodej a řezníka ani nemají. Většinou se vše zpracovává ve velkých firmách na maso, odkud jde rozporcované maso v přepravkách do prodejen.